Yemeksepetine Atar Yapan Çocuk

23 Aralık 2009 Çarşamba


Geçen gecelerde her insan gibi bizde açıktık ve oda arkadaşlarım ile yemek sepetinden pizza sipariş ettik. Sipariş sırasında özellikle belirtmiş olmamıza rağmen iki pizzada mantarlı geldi. Bunun üzerine gaza gelip; "Ben bu pizzaları yemem.." diyip, hemen online destekten yardım talebinde bulundum..

Gayet samimi ve resmi bir şekilde başlayan muhabbetimiz, karşımdaki temsilcinin çok yavaş cevap vermesi yüzünden benim eğlence arayışına gitmeme neden oldu. Kendi çapımda birşeyler yazıp yazıp siliyordum. Taa ki silme tuşu yerine enter'a basana kadar...

Hiç böylebirşey planlamıyordum elbetteki. Sonuçta oradaki adam bize destek olmak istiyor.. Ama mesajı yolladıktan sonraki yüz ifadem ve arkamda duran 2 oda arkadaşımın bana şaşkın şaşkın bakan gözleri pahabiçilemezdi..

Burdan Mete adlı temsilciden özürlerimi bir borç bilir daha sonraki desteklerinde hızlı cevap yazmasını tavsiye ederim..

Konuşmadan geriye gülmekten ağrıyan karınlar ve tatlı bir anı kaldı. Hala durup durup "Pizzalar burda. Neyini kontrol ediceksin?" diyip gülüyoruz..


0 yorum: