Ramazan bayramı & Tatili..

26 Eylül 2008 Cuma

Okulların açılması ile birlikte bende yoğun bir koşuşturma içerisine girdim.. O süre zarfında ne tutorialci ye nede blog'uma zaman ayıramadım.. Fırsaat buldukça girip birşeyler yazmak istesemde istediğim sonucu alamadım..

Karşımızda 9 günlük kocaman bir bayram tatili var. Geçirdiğim yorucu 2 haftanın ardından biraz da olsa kendimi iyi hissettiricek ve dinlenmemi sağlıycak güzel bir tatil olucak bana.. Umarım sizde bu tatilde bütün stresinizden, sorumluluklarından uzaklaşıp biraz kafanızı dinlersiniz..

Yaklaşık iki haftadır ankaradaydım.. Malum öğrenciyiz.. Valizimi toplarken blog'umu çok yanlız bıraktığımı ve birazdaha ilgiye ihtiyacı olduğunu düşündüm.. Düşündüm ki Ankaradan da bir yazım olsun..

Neyse bu güzel günde çok fazla uzatmak istemiyorum. Zaten Kuşadası beni bekler.. O yüzden bu önemli günü kutluyarak kapatmak istiyorum..

Tüm müslüman aleminin bayramını kutlar.. Esenlikler dilerim.. Sevgiyle kalın..

0 yorum: