Haliç Sözlük

23 Aralık 2009 Çarşamba

Haliç Sözlük uzun zamandır düşündüğüm birşeydi -yaklaşık 1, 1.5 ay- ve sonunda hayata geçirdim. Nedir peki bu Haliç Sözlük muhabbeti?

Adresi: www.halicsozluk.com olan bilgi yuvası. Haliç Sözlük 'de diğer sözlük siteleri gibi (ek$i sözlük, itü sözlük, uludağ sözlük) maksat muhabbetli bilgilenme olan bir paylaşım sitesidir. Adını şuanda okumakta olduğum Haliç Üniversitesi nden almaktadır. Zamanında Haliç Üniversitesini tercih etmeyi düşünürken, üniversitenin hiçbir sosyalleşme ağının olmadığını, daha sonralarında ise bir adet tutunamamış forumunun olduğunu farkettim. Tekrar bir forum açıp gereksiz çöplük yaratmaya gerek yoktu ve o yüzden bilgi paylaşmak amacı ile sözlük açmaya karar verdim..

İleriye yönelik planlarımda; üniversite, hocalar, dersler ve buna benzer konularda içeriklerin olmasını planlıyorum. Tutar mı? tutmaz mı?  bilinmez ama böyle birşeyin olması gerektiği düşüncesindeyim.

Bakalım zaman neler göstericek. Belki tutarda ek$i kadar popüler oluruz..

Not: Herkesin özentilik yaptığı gibi bende özentilik yaptım bunu biliyorum söylemeye gerek yok elbet :D Ama ben böle de mutluyum..

Hadi entery girelim :D  >> http://www.halicsozluk.com

0 yorum: