Moduna göre otomatik müzik dinle

20 Aralık 2009 Pazar

Biraz önce arkadaşımın msn iletisinde fizy nin adresini gördüm. İlk başta çok üzerinde durmamıştım çünkü herkes gibi fizy 'nin online müzik dinleme sitesi olduğunu biliyordum.. Ama bu seferki adres biraz farklıydı. Tam olarak adres www.fizy.com/mood 'dı. Girdim, inceledim, çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim..

Fizy nin yeni eklentisi Fizy Mood insan piskolojisine göre otomatik müzik çalan bir araç.

Siteye girdiğiniz anda karşınıza nostaljik | sakin | hareketli | melankolik | eğlenceli | mutlu | karmaşık diye 7 farklı seçenek çıkıyor. İçinde bulunduğumuz ruh halimize göre seçiyoruz ve başlıyor müzik çalmaya.

GençTürkcell'i arkasına alan fizy böle bir çılğınlığa girişmiş ve bence çok ta güzel olmuş. İnsanın ne dinleyiceğini bilemediği, bazende müzik seçmekle uğraşmak istemediğimiz zamanlarda hayatımızı kurtaran bir site olmuş kanısındayım..

Şuan için çok fazla içeriği olmasa da ilerleyen zamanlarda büyük bir yerli ve yabancı müzik arşivi sağlıyacaklarını temenni ediyor. Ha birde arka planda tam ekran videoların oynaması çok hoş olmuş açıkcası..

Neyse sanırım şuan melankoliğim ben.. Klick..

0 yorum: