Hooo Hoo Ho

31 Aralık 2009 Perşembe



2010'a 1 kala hepinizin yeni yılını en içten dileklerimle kutlar mutluluklar esenlikler filan dilerim. Herkesin yaptığı gibi bende yeni yıl size sağlık, mutluluk, para, huzur fln getirmesini diliyorum elbet -size dilediğimin iki katınıda kendime dilemeyi unutmuyorum tabikide-. 

2009'a ne olduda 2010'a giricez? Her yıl bu seramoni gelip geçiyor. Her günden farklıymış gibi bu gün daha çok para harcıyoruz, dışarlara çıkıyoruz, tacizedi(li)yoruz. Birbirimize hediye alıyoruz.. Peki neden? Elbetteki bi bilen yok. Şimdi size bu güzel günde böle eğitsel birşeyler anlatıp elbetteki kimseyi sıkmıycam. Değinmek istediğim nokta; "Nefes aldığımız her günü, önemli bir günmüş gibi yaşamalıyız." Bundan ötesi yoktur elbet..

Birkaç cümlede olsa 2009 da neler yaşadım 2010 da neler olsun istiyorum onları anlatıcam. 2009 un başlarında Bilkent Üni. de ikinci senemedi ve artık bölüme başlamak istiyordum. Daha mutlu, daha huzurlu, daha zengin olmak istiyordum. Peki 2010'a bir kala bu isteklerimden neler değişti acaba? 2009'un son çeyreğinde eğitim hayatıma İstanbul da Haliç Üni. de devam ediyorum. Hemde istediğim bölümde. Çoğu arkadaşımın İstanbulda olması ve sürekli görüşebiliyor olmak, bunun yanında İstanbulun büyülü bir şehir olması gereği dileklerimin çoğuna eriştim.

Artık bölümdeyim, bölümümü seviyorum, mutluyum huzurluyum ve 2010'a bir kala birde milli piyangoyu tutturursam 2009 benim yılım olur heralde. Şuanda birtek zengin olmam kaldı. Bu sene olamazsam elbet bir gün bende zengin olucam. Acaba zengin olursam mutsuz ve huzursuz olucağım için mi zengin olamıyorum? Bu da tabi bi bakış açısı. O konuya da başka zaman değiniriz elbet..

2010 size ve sevdiklerinize öncelikle Sağlık, Mutluluk, Huzur getirsin.. Ardından da paranın geleceğine hiç süpem yok.

2010 da görüşmek dileğiyle.. Esen kalın..

0 yorum: