2010 dan merhaba

1 Ocak 2010 Cuma

Tam olarak 365 günlük yoğun uğraşların ardından sonunda ikibinon'a girdik. Yılın bu ilk yazısını büyük bir sevinçle yazıyorum. Bundan önce yazdığım bütün yazılarıma, "geçen sene yazdığım yazı" olarak isimlendireceğim. Yeni yıla, hayat adını koyduğum defterimde yeni bir sayfa açtım ve başına 01.01.2010 diye başlık attım. Artık altını iyi yada kötü olaylarla doldurmak benim elimde :D

Yeni yılın ilk saatlerinde kıyaslama yapmak gerekirse pek bi değişiklik yok hayatımda. Hala eskisi kadaar mutlu, huzurluyum ve en önemlisi hala zengin degilim. Aldığım milli piyango biletine bırakın büyük ikramiyeyi amorti bile vurmadı.. Gel gelelim bu zararı "aman bee boşver.. aşkta kazanırım.." diyerek hafifletmeye çalışıyorum.

Umarım geçen sene dilediğim (dün gece dilemiştim) tüm iyi niyetlerimle birileriniz büyük ikramiyeyi kazanmıştır. Kazanan okurlarım alttaki yorum bölümünden yada yukarıdaki iletişim bölümlerinden benimle iletişime geçerse hiç çekinmeden banka bilgilerimi verebilirim :D

ikibinon hepinize hayırlı, uğurlu olsun..

0 yorum: