Artucuk Birthday

15 Ocak 2010 Cuma

Onca zamanlık dostumun doğum günü gelmiş, üstüne üstlük eleman ertesi günü yurt dışına okumaya gidicek. Her ne kadar online hayattan hiç kopmamış gibi devam edicek olsakta içlerde buruk bir acı yaşanmıyor degil..

Geçen yılların hatırana elimiz armut toplamıyor ya bir güle güle videosu çekelim dedik. Dik mi? Ben, liseden ortak bir arkadaşımız Cansu ve Artu nun oda arkadaşı Deniz..

Artunun evden gitmesini fırsat bilip 30dk gibi kısa bir sürede kurguladık, çektik, montajladık ve çaktırmadan artunun bilgisayarına attık.. Gördüğü zaman yüzündeki ifadeyi merak etmiyor da degilim hani..

Biz uğraştık güzel birşeyler yapmaya çalıştık, saat 00:00 da mail ve face den bunu bildirdik.. Umarım beğenir..

Seni seviyoruz Artu.. Şımarma ama gidiyo olman hiçbirşey değiştirmiycek (meydanın bana kalması ve geri döndüğün zaman hiçbirşeyin eski yerinde olmucağı gerçeği dışında..)

İyiki doğdun ve iyiki varsın..

İşte o müthiş video:


2 yorum:

R2 dedi ki...

Bu kadar harika insanların dostum olduklarını bilmek cok guzel :) Vidyoyu ne ara cektiler, kurguladılar ve hele ki sakladılar hic bi fikrim yok ama ilk kez izledigimde yuzumdeki ifadeyi gormenizi gercekten isterdim.( suyu suyu gozlerle piskin piskin sırıtan bi surat gormege degerdir) Dostlarım iyiki varsınız..Bu arada harbiden oyle baslıyom lan gune bildigin benim o :D

xLn dedi ki...

Sadece sen değil haju, Türkiyedeki erkeklerin %90 ı ya skin'i kaşıyor ya da göbeğini. Senin tek farkın varmış o da sabah kalkınca Deniz ile olan muhahbetin.. E bizde rutini bozmak istemedik..