The Invention of Lying

29 Ocak 2010 Cuma

Uzun süreden beridir film izlemeye vakit bulamamıştım. İşten, güçten az biraz kendime zaman yaratıp bilgisayarımdaki filmlere baktım. Yalanın icadı (the invention of lying) diye bi film çarptı gözüme. Alt yazımı indirdim, kulaklığımı taktım, ışıkları söndürüm arkama yaslandım. İsminden olsa gerek az çok konusunu tahmin edebiliyordum ama nasıl dile getirdiklerini açıkca söylemek gerekirse çok merak ediyordum.

Bayadır aklıma gelip, bir türlü nasıl olurda senarize edilir diye düşündüğüm temanın tersten çekilmişi. Benim kafamda tüm insanoğlu'nun doğru söylediği bir dünya vardı, adamlar olayı başlarına yani 1400 lere gitmişler. Onlara göre o zamanlarda yalan daha "icat" edilmemiş ve dünyadaki herkes doğru söleniyor.

Kısacası uzun süredir düşündüğüm bir konuydu yalanlar üzerine birşeyler çekmek. Kalkıpta bunu ben düşündüm adamlar çalmış diye birşey demiycem elbetteki. On insanın dokuzu muhakkak düşünmüştür? Sen düşünmediysen şanslısın ki 10/1 lik dilim içerisindesin. Adamların hakkını yememek lazım. Düşünmüşler, yorumlamışlar ve çok güzel bir espirili dil ile ilk yalanın nasıl ve niçin söylendiğini anlatmışlar.

Film içindeki çok ufak espirilerde yok değil. Ama bunları anlatmıycam. İzleyin ve görün. Belki gelip buraya yorum olarak yazarsınız ;)

Kalın sağlıcaklar.

The invention of Lying (Yalanın İcadı) - 9/10

the invention of lying 10 numara film. bayadır aklıma gelip gelip nasıl olur nasıl çekilebilir diye düşündüğüm filmin tersten çekilmesi. ben tüm insanlar doğru sölemek zorunda kalsa diye düşünüyordum herifler o dünyanın içinde ilk yalanın nasıl sölendiğini fln anlatmış.. 10 numara film. izlemen lazım.

0 yorum: