Umimi Tuvalet

18 Şubat 2010 Perşembe

Bikaç gün önce Kuşadasından İstanbula dönüyorum. Otobüs mola verince bende kasıklarımda oluşan basıncı azaltmak için tuvalete gittim. Koca koca göbekli amcalar sere serpe pisuvarlarda işiyolardı. Kabinin birine girdim, kapıyı kitledim, vs vs. "O" sırada farkettim ki pisuvarlar boş olsaydı ben orada işicektim fakat dolu olduğu için kabine geçtim. Bütün milletin içinde utanmadan işiyebildiğin bir yerde kabine girince neden kapıyı kapatıp, kilitliyorsun? Dışarıda gizlenicek birşeyin yok ta kabinde mi oluşuyor? Hatta kabin daha temkinli bir yer (en azından sağdan-soldan dikizlenme tehliken yok).

Ben bilemedim neyi sakladığımızı.. Ortam aynı ortam, atmosfer aynı atmosfer, pozisyon aynı pozisyon.. Belkide kabine zıçmak için giren insanlar deşifre olmasın diye alınan bi ortak karardır..

Not: Lütfen bu yazıyı okuyup umimi tuvaletlerde zıçarken kapıyı açık bırakmayınız..

0 yorum: