Emetic06'nın Anycool hakkındaki soruları..

1 Ekim 2008 Çarşamba

emetic06 adlı bir arkadaşım Anycool T828 İnceleme adlı yazımı incelemiş ve aklına takılan birkaç soruyu dile getirmiş.. Öncelikle bu arkadaşımızın ilgisinden vede sorduğu sorulardan dolayı teşekkür ediyorum. Ürünü alalı yaklaşık 1 ay oldu. Hatta iki tane almıştık (Biri babama, biri bana). Bunu zamanla inceleme fırsatım oldu. Arkadaşımızın soruları ile de bir başlık açma isteği duydum..

Şimdi gelelim sorulara ve cevaplara..


emetic06 30 Eylül 2008 Salı 11:41 tarihinde demiş ki...

Benim birkaç sorum olacaktı

1. Telefonu alalı nerdeyse bir ay olmuş herhangi bir sorun çıkardı mı acaba ?

2. Hiç mp4 falan yükleme yada tv den kayıt yapıp pc de izleme fırsatınız olduysa bunu da paylaşabilirmisiniz ?

3. Garanti olayı nasıl yani biz piyasadan intel garantisiyle alsak garanti belgesinin üstünde arıza yaptığında götürülecek adresler falan yazıyormu ?

Şimdiden sorularımı cevaplandırdığınız için teşekkür ederim ve ayrıca böyle bir paylaşımdan dolayı ayrıca teşekkürler.


Şimdi bu sorulara sırası ile cevap germek gerekir..


1. Telefonu alalı nerdeyse bir ay olmuş herhangi bir sorun çıkardı mı acaba ?
- Telefonun ilk başta kullanımı zor geliyor fakat kalem kullanmaya, hızlı menüleri kullanmaya alışınca herşey mükemmel oluyor.. Ben bir problem ile karşılaşmadım ama eksik yanları varmı evet var.. Onlarda olmasaydı bu telefonu bırakın 300 ytl ye Bin ytl ye bile zor alırdık.. Misal oyun yüklenememesi gibi (Kaçak yada çakma telefonlarda -N99i gibi- oyun yüklemek için çeşitli şeyler yüklenmiş ne derece doğrudur bilemem. Yada işletim sistemi değişirmi, yenilenirmi onuda şuanda bilmem mümkün degil.. Bekleyip görücez..)


2. Hiç mp4 falan yükleme yada tv den kayıt yapıp pc de izleme fırsatınız olduysa bunu da paylaşabilirmisiniz ?
- Mp4 den kasıt video formatıysa açıkcası denemedim. Ama okuduklarıma göre desteklemiyormuş. Paket içerisinde gelen program ile yada benzeri programlar ile 3gp ye çevirip, o şekilde atmak bence daha mantıklı. Çünkü ne telefon mp4 kalitesinde göstericek, ne de o boyuttaki filmi telefona atmak kolay olucaktır.. O yüzden telefon formatına (3gp) çevirip atmak daha işe yarar olacaktır..

Müzik atıp denedim ses kalitesi güzeldi. Mp3'ü zil sesi olarak atıyabiliyorsun. Listeye eklemek için kabloyu takıp telefona attıktan sonra (Kabloyu takınca flash disk olarak görüyor zaten..) telefondan listeyi yenile demen yeterli..

Tv den kayıt yaptım. Başarılı bir şekilde tv den kayıt yapabiliyorsun fakat bana göre bir eksigi; Tv den kayıt yaparken tam ekran Tv yi izliyemiyor olman.. Tv den kaydettiğim videoyu pc de izledim, oda standart telefon boyutlarında kaydediyor.. Kayıt özelliklerini değiştirip değiştirememe gibi özellikleri varmı yokmu bilmiyorum ama bence yeterli düzeyde.. Hatta kaydettiğim bir video yu paylaşayım..

Video: NTV Gece Haberleri 2 Küsür Dakika..


3. Garanti olayı nasıl yani biz piyasadan intel garantisiyle alsak garanti belgesinin üstünde arıza yaptığında götürülecek adresler falan yazıyormu ?
- Biz ürünü Hepsi Burada güvencesi ile aldık ve incelediğim çoğu ürüne göre Türkiye disbiritörü belirtilmiş ender ürünlerden birtanesi.. Hatta babam telefonu eline aldıktan yaklaşık 3 saat içerisinde yere düşürüp ekranını patlattı.. Tekrar hepsiburada ya geri yolladık ve 1 hafta içerisinde yeni ürün kapımıza kadar geldi ve bunun için kargo parası dahii ödemedik..

Eğer Hepsi Burada dan almayı düşünmüyorsan garanti belgesinde yetkili servisleri vede ana disbiratör olan intel telekom'a yolladığın taktirde ürünün aynısı, yoka bir üst modeli adresine yollanıyor.. İçin rahat olsun..


Akıllarda kalan soru işaretlerini kaldırabildiysem ne mutlu bana.. Ülkemizde Çin malı çok fazla tutuluyor. Bunun en büyük nedeni fiyatının ucuz olması. Dar gelirli halkımız binlerce lira harcamaktansa 200, 300 ytl lik ucuz ama fonksiyonlu modelleri tercih ediyor. Bu çok normal ama bilinçsizce söylenen, Çin ürünlerini piyasadan kaldırmak için uğraşanların ortaya attığı bazı laflar sonucunda halkımızın aklını karıştırıyolar..

Fakat hepimizin bildiği gibi; o giydiğimiz marka ürünlerin hepsi çeşitli asya ülkelerinde 3, 5 dolara üretilip buraya yollanıyor.. Burda da üzerine marka yazılıyor ve etikeye 2, 3 sıfır konup piyasaya sürülüyor..

Çin mallarının desteklenmemesi yada destek çıkılmasının engellenmesinin sonucu halkımızı pahallı ürünleri almaya teşvik ediliyor yada ettiriliyor.. Paranın kıymetini bilelim.. Sokağa para atmayalım..


Dipnot: Çeşitli kullanım dersleri için www.Tutorialci.Net adresini ziyaret etmeyi unutmayın..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sorularımı cevapsız bırakmadığın için çok teşekkür ederim sanırım en kısa zamanda bende t828 modelinden alıcam. Siteni takip ediyorum yine ara sıra paylaşımlarından bizi yoksun bırakmazsan çok sevinirim.

iyi çalışmalar...